poniedziałek, 10 listopada 2008

Nowy Zarząd Narodowy wybrało MI w Polsce

Nowy Zarząd Narodowy Stowarzyszenia MI w Polsce

IV Zgromadzenie Narodowe Sprawozdawczo Wyborcze Stowarzyszenia „Rycerstwo Niepokalanej” w Polsce odbyło się w Niepokalanowie w miniony weekend. W wyborach wzięło udział 114 delegatów ze wspólnot MI w całej Polsce. Zgromadzeni delegaci wysłuchali sprawozdań z działalności MI w Polsce. Zapoznali się też z wytycznymi, przygotowanymi przez Międzynarodową Radę Prezydialną MI, które przedstawiła wiceprezes międzynarodowy MI Raffaella Aguzzoni.
Nowy Zarząd Narodowy MI na lata 2008-2012
W wyniku głosowania na najbliższe 4 lata został wybrany następujący Zarząd Narodowy MI:

Prezes narodowy: o. Ryszard Maria Żuber OFMConv.
Wiceprezes: o. Janusz Szypulski OFMConv.
Sekretarz: Renata Kupis
Ekonom: Bożena Kasprzyk (Częstochowa)
Delegat ds. MRRN: s. Teresa M. Michałek

Członkowie Zarządu:
ks. Paweł Kolanowski (Kielce)
Irma Szott (Krosno)
Jerzy Kupnicki (Bielsko-Biała)
Bronisław Podosek (Tarnów)
Eleonora Wołyniec (Gdańsk)
Anna Jodczyk (Białystok).

Spotkaniu przewodniczył asystent międzynarodowy MI o. Mirosław Adaszkiewicz. On też podczas Mszy św. kończącej zgromadzenie wyborcze dał wytyczne dla Rycerstwa Niepokalanej na najbliższe lata.

www.niepokalanow.pl